2013. június 21., péntek

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sziasztok!
Nem hoztam új részt és valószínű, hogy soha már nem is hozok!
K*rva szarul esik, hogy látom, hogy látogatjátok az oldalt, de mégsem írtok egy rohadt komit sem!
Ebből kezd elegem lenni!
Öt nap múlva lejár a közvélemény kutatás, és akkor, ha nem lesz meg az öt komi, TÖRLÖM A BLOGOT!
Kommentet bárki írhat, ezért nem mondhatjátok, hogy " Azért nem írtam komit, mert nem vagyok regisztrálva!"
Ezt a blogot nektek írom, hogy tudjátok, hogy nem csak minden a fanfictionok világáról szól. NEM MAGAM MIATT ÍROM! Én már tudom, hogy mi lesz a vége! És ezt a blogot nektek, ismétlem NEKTEK ÍROM! NEm azért, hogy kifejezzem az érzéseimet! NEM! Arra ott van a másik hat blogom!
Sajnálom, hogy nemsoká meg kell válnom tőle, mert most jönnek még az izgalmas részek: vallomások, régi és új ismerősök, féltékenykedések, a bál.
Sajnálom, hogy ebből nem kértek!
Szóval még van öt nap! Aztán ez a blog nem fog létezni!
Remélem, hogy ezen változtattok!
Xoxo, -D.

2 megjegyzés:

  1. Ledöbbentem a nyers kifejezéseden, de teljesen meg tudlak érteni!
    Sajnálom, hogy Bezárja kapuit a blog, mert én olvastam és nagyon szerettem! Mi mást mondhatnék.......!!
    Őszintén remélem, hogy kapsz néhány komit! :)
    Puszil és Ölel: legjobb barátnőd (Dorinda)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de imádlak!
    Figyeld! Nem kizárt, hogy nem zárom be, legfeljebb csak zárt lesz a blog, és néhány ember olvashatja csak!
    Én is puszillak: Ikertesó............. :D

    VálaszTörlés