2014. július 11., péntek

Important!

Sziasztok!
Erőssen gondolkozom azon, hogy a blogot nem írom tovább! Okaim:
- belefáradtam az írásába
- már mindenki tudja mi lesz a vége
- nem látok sok komikat akikért érdemes lenne írni.
Nos a döntésemen még tudtok változtatni!
Arra kérlek titeket, hogy legalább gey komit mindenki aki olvassa írjon alá ( BÁRKI írhat komit, névtelenül is!!)
Sokat jelentene nekem, mert tudnám, hogy igenis érdekel titeket, hogy miket írok ki, és a részeket is szeretitek.
Holnap délelőttig várom a válaszokat, komiba vagy Chatbe.
Köszönöm!
Xoxo, Dodó

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ légyszi ne hagyd abba nagyon jól írsz. Kérlek folytasd nagyon várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  2. szia egyet értek az előző kommentelővel tényleg nagyon jól írsz :) és remélem hogy folytatni fogod a blogot

    VálaszTörlés
  3. Na nem már :( légyszi ne hagyd abba én eddig mindegyik részt elolvastam és minden nap nézem hogy van-e új rész ;) tovább kell írnod az olvasóid kedvéért, remélem hatottunk rád és nem hagyod abba :) én is várom már az új részt mert tényleg szuperül írsz :))

    VálaszTörlés